středa 23. listopadu 2016

Weasley svetřík hotov

Dnes jsem se konečně dokopala a přišila knoflíčky. Jasně žlutou nití, aby ladily.

Asi kouše, Pan Ovečka ho ze sebe stále strhává. No nevadí, někde si ho vystavím, abych se na něj mohla aspoň koukat. A pak, nenápadně, při nejbližší příležitosti mu ho prostě obleču a půjdeme ven.

Jsem šťastná, že jsem ho nakonec zvládla uplést, i když ta léga, ta mi dala hodně zabrat. Hodně očí a asi pětkrát špatně. Při posledním pokusu, už jsem ani nedoufala, že už je to poslední pokus a propadala beznaději. Naštěstí mě holky pletací podporovaly v mém snažení a tak jsem to dala.

A je to fakt kousek. :)

Malinké nebe :) (pro mě)



2 komentáře:

  1. Nacpeš mu pod to rolák a vytáhneš do zimy:) chudák pan Ovečka nebude mít šanci:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nosíme a stále se nemohu vynadívat. :) Tuhle na něj dokonce ukazoval, jakože chce jít ven. Úspěch veliký. :D

      Vymazat