pondělí 5. září 2016

Konečně ponožky

Asi pětkrát párané, než jsem s nimi byla jakžtakž spokojená a nakonec jsem nad nimi mávla rukou a dopletla podle knížky.

Klínek je trochu širší než by měl a celkově jsou trochu volnější, ale na noze mi docela sedí.
Příští ponožky budou pletené úplně jinak.
Největší problém je ten, že pletu poměrně volně a kde je v návodu psáno 60 očí, mě vychází třeba 44. Ale protože mi už přišly jehlice velikosti 2, mohlo by se mi povést trefit do počtu očí v návodech. Navíc budu mít drobnější očka a pletenina bude vypadat propracovaněji.
Už se těším na další pletací dobrodružství. :)



2 komentáře:

  1. Petro, vypadají ale dobře. A hlavně budou hřát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je asi to jediný, že budou hřát. :D Ba ne, docela to jde. Ale ty příští... Ty budou mnohem, mnohem, lepčí. :)

      Vymazat