středa 14. září 2016

Konečně KAL

Dokalen.

Jsem ráda, že to mám z krku a můžu se věnovat svetříku.

Ale nenadávám, pletl se dobře. Ještě mi zbývají dvě klubka téhle příze v bílé barvě a nápad mám, tak až bude hotový svetřík, budu hned plést další projekt. Podrobnosti  si ale zatím nechám pro sebe, kdybych si to náhodou rozmyslela. :)
Možná už jsem to psala, ale pro jistotu připomínám, že návod na tento šátek je volně ke stažení na raverly.

A teď k šátku : No není úžasnej ? A je celej můj. :)





Přízi jsem barvila :) Byla to totiž příze ze sekáče. 100% bavlna v barvě bílé. Tak jsem si řekla, že to zkusím, že když se nezadaří, nevyhodím do koše tolik. I když by mě to taky mrzelo. :)



korálky se vybíraly. A nakonec jsem použila ty tmavě hnědé, protože ty zbývající nešly protáhnout jehlou. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat