sobota 17. září 2016

Bágl plnej klubíček

Už zase. :)

A navíc jsem tam opět potkala starší dámu ulítlou na medvídky, jezdí tam s dcerou, tak jsme se společně prohrabávaly klubíčkama a povídaly si. Slíbila jsem, že ji naučím plést takový to okolo krku, jak se vyjádřila. Vypadá to, že myslela tunel. Nějak to vymyslím.
Pak jsme se shodly, že klubíčka jsou už dost přebraný a tak jsme se rozutekly po sekáči za jinýma úlovkama, až jsem si pak při placení dodala odvahu a ptám se : Šéfová, nemáte někde vzadu schovanej pytel s klubíčkama ? Tyhle už jsou dost probraný.
A prej jo, jestli je nevyhodila a že se podívá. Trošku mě to zarazilo... Jak může někdo vyhodit klubíčka? Ale pak jsem si řekla, že ne každej k nim má holt takovej vřelej vztah jako já a podobně postižený. :)

No ale ona asi jen žertovala, protože ten pytel nakonec přitáhla. Jupííí.

Takže mám za 170 korun problém, kam to všecko narvat. :D


I Slečna Žužuna se přišla podívat :)


100% vlna ( asi další svetřík pro Pana Ovečku )


Jak se tomuhle říká ? Je to takový heboučký a viděla jsem z toho mimi deky a tak... Na jednu by to mohlo vyjít.


Stužky a zlatá nit. Vánoce už jsou za rohem. :)


Paráda, co ? :)




2 komentáře:

  1. Ty brďo! Já mám ze včerejška ze sekáče v Řevnicích 6 klubek 100% vlny po 30 korunách.
    To heboučké je žinylka. Malá dečka by mohla vyjít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky dobrej úlovek. :) Zkouším z žinylky vzorek. Vypadá to, že i jehlice č. 8 jsou málo. :)

      Vymazat