středa 6. července 2016

Staronové poklady

S příchodem Pana Ovečky proběhla v našem pidi bytečku véééélká reorganizace. I klubíčka musela ustoupit. A i když jsem si myslela, jak jsem je krásně uklidila a že mám i pod tou postelí přehled, krutě jsem se mýlila. :) Ověřila jsem si to dneska, když jsem hledala obarvený mohér s ovcí, z kterýho měly být "heelixky", do kterých jsem se nikdy nepustila. Za pomoci Pana Ovečky jsem pytel s přízí vysypala na postel a to co jsem hledala nikde. Už jsem se viděla, jak volám tchýni, jestli jsem jí je v záchvatu boje o prostor nedala s ostatníma zbytkama. Nebo že by švagrová ?
A pak, jak si tam tak sedím a koukám na Pana Ovečku prohrabujícího se mýma pokladama, jsem je uviděla. Byly stranou od odstatních, napresovaný mezi dva boxy.

A tak třikrát hurá, budou se plést ponožky. Pruhovaný. Protože mám sice čtyři klubíčka, ale jen jedno obarvené a na další barvení si asi netroufnu. Ale to neva. Na jedny pruhovky to vystačí a třeba se do tý doby, než je spletu, rozhoupám a udělám další barvící akci. :)


No není to krásný, když objevíte dlouho ztracený poklad ? 


Žádné komentáře:

Okomentovat