pátek 4. března 2016

Nová příze z druhý ruky

Jupííí...

Včera říkám hlavě rodiny, jestli by si na pátek nechtěl vzít volno. Skolila mě viróza a bylo mi fakt blbě. Jak jsem řekla, tak udělal a já se v pátek ráno probudila, po viróze už téměř ani stopy, plná energie, oba chlapi doma, prostě paráda.

Tak jsem si naplánovala výlet do sekáče. Jezdím tam jen občas, protože s Panem Ovečkou tam jezdit nechci, takže vždycky jen když je Taťka Fousáč doma a hlídá.

Vymyslela jsem si, že chci další povlak na polštář a tak jsem potřebovala košili.

Nakonec jsem si vybrala košili na polštář, košili pro sebe na doma a mikinu, o který jsem si myslela, že bude moje, protože má u krku knoflíčky a ty Tom nerad. No ale to sem se teda škaredě spletla.
Jen ji zahlíd, zasvítily mu oči a bylo po mikině. Ale co, třeba mu bude slušet víc než mně.

No a teď k jádru pudla.

Už jsem si to štrádovala k pokladně, když jsem si všimla, že naproti ní je koš s přízí. Neváhala jsem ani vteřinu. Obzvlášť poté, co jsem si na cedulce přečetla, že malý klubíčko je za 5 korun a velký za 10.

No a i když jsem si toho nabrala hrozně moc, nakonec mě celej ten poklad stál jen 75 korun.

U pokladny jsem na pult vyložila to oblečení, slečna to spočítala a říká : " Tak to máte za sedmdesát pět."
A já na to : "Já mám ještě plnej batoh klubíček."
A začala jsem jí to sypat na pult.
Slečně se trochu podlomila kolénka a říká : " No tak tohle rozhodně počítat nebudu. Dejte mi pade a sme vyrovnaný."
Tak jsem jí dala dvoustovku, nechala si vrátit jen padesátku a na závěr jí řekla, že díky ní mám druhý vánoce.

Čereveno strakatý : Akryl
Oranžová : Asi ponožkovka - 80% schurwolle, 20% polyamid
krémová a vínová vpravo - 100% bavlna
A sáček - 48% tussah silk, 27% len, 25% bavlna


A ještě ilustrační, čím sem se musela prohrabat.



A teď, teď se jde prát. Protože to samozřejmě páchne. Naštěstí je toho převážná většina v přadenech. Tak to bude v pohodě. Nějak se přeci musím uklidnit, před tou hroznou robotou.



2 komentáře:

  1. Já ti ten nákup asi hodně závidím:) Ale protože jsem dobrá duše, tak ti ho taky hodně přeju:))už se těším, co vytvoříš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bude trvat, než něco vytvořím. :) Pan Ovečka mi teď moc prostoru nedává. Každopádně dneska peru a přemotávám. A je to vopruz. :)

      Vymazat