sobota 12. března 2016

Dvakrát jednohubka

Protože měly obě jen okolo 250ti stránek, tak je jinak označit nemůžu.

Roberta Richová - Porodní bába z Benátek

Četla se jedním dechem. Nicméně to bylo takové dost kostrbaté a nedotažené. Takže pro mě je to bestseller jen s očima zakrytýma rukama.
Nejvíc mi vadilo to, že rodiče Mathea vědí, že otcovi bratři díky němu přišli o dědictví a stejně ho nechají doma a odjedou bez něj. Ale kdyby to tak nebylo napsáno, příběh by nutně musel skončit v tomhle bodě, nebo mít úplně jiný konec. Prostě to působí tak, že autorka už nevěděla z které do které, tak to napsala takhle a říkala si, že to snad projde. Ale to prostě nestačí.
Takže za mě doporučuju jako prázdninvou četbu. Přečtete a už se nevrátíte. Takových knih už tu bylo.
Ale po druhém díle taky sáhnu, už kdyby jen ze zvědavosti.

Frauke Scheunemannová - Z pohledu jezevčíka

Tahle knížka byla prima. Jezevčík byl dobrej vypravěč a rozhodně neurazí. I když mi tam zase pro změnu chyběl závěr s Willim, kterej byl chtíc nechtíc taky jedna z postav a tím, že jsme ho opustili v nemocnici, mám prostě pocit, že jeho dějová linka nebyla dokončená.
Jinak to bylo příjemný čtení, nejlépe taky na dovolenou k moři na deku.

Žádné komentáře:

Okomentovat