čtvrtek 3. prosince 2015

Vánoce nakonec budou

Tak si tady tak sedím a pláču. Pláču, protože Panu Ovečkovi přišly dárky. ;)


Já se totiž před kamarádkou zmínila, že příbuzný vyhlásili, že letos žádný dárky, protože nejsou prachy a mě teprve teď došlo, jak je mi to líto. Jak moc bych chtěla, aby Pan Ovečka měl pod obřím stromečkem ještě obřejší hromadu dárků. ;) Aspoň letos, když jsou to jeho první...

Takže jó, sice jich nebude úplně nejobřejší hromada, ale aspoň od nás a Marunky něco. Děkujeme Ježíšku. ;)

Ps : A dneska v noci už taťka jeden ten dárek musel rozbalit. ;) Ne že by byl tak nedočkavej, ale vevnitř bylo autíčko a to prostě samo od sebe začalo v noci houkat, tak jako houkají auta, když se je někdo snaží ukrást ( že by zlodějská kočka? ;) 
Přištrachala jsem se za taťkou do kuchyně, on tam stojí, v jedný ruce balící papír, v druhý šroubovák, voči slepený... Pohled k popukání. ;) Akorát že pak už mi do smíchu moc nebylo, když jsem zjistila, že Pan Ovečka se rozhodl, že už je ráno. ;)
Takže nejvíc byla nakonec vysmátá kočka. Sice se jí nepodařilo ukrást autíčko, ale vzbudila nás tak jistě, jak se jí to snad ještě nikdy nepodařilo. Jestli tady teda spíš nebyl maličkatej zloděj, maličkých autíček. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat