neděle 6. prosince 2015

stitch n bitch na kafi ;)

Tak jsem dnes asi po pěti letech co o Stitch n bitch vím, sebrala odvahu a vydala se na jejich každo měsíční setkání do některé z pražských kafáren. V hlavě jsem si sumírovala svoje chabé znalosti angličtiny a říkala si, že to bude ok, když sebou budu mít tabletu, že si kdyžtak otevřu překladač a že stejně pleteme všechny stejně, takže nae probléma. ;)
Nóóó, na tabletu nebyl čas. ;) Když se mě holky na něco zeptaly, očekávaly odpověď hned a ne až za týden. ;) Strašně jsem se zapotila. ;) Tak jsem se pak radši schovala za foťák a za jehlice a bylo mi fajn. No a pak taky s dětma. Emilka a Jindříšek byli boží. Nekladli na mě tak vysoké nároky. Emilce stačilo sbírat spadený hračky ze země a parkrát vyfotit a Jindra byl spokojenej, že mu neberu jídlo. ;)

Takže když budu mít jistotu, že tam budou i příště, tak zas ráda přijdu. ;) Nebo sebou vezmu Pana Ovečku, ten mi to vyjedná. ;)










 














Žádné komentáře:

Okomentovat