sobota 28. listopadu 2015

Už syslím dárky

Já vím, že je to zatím asi jedno. Vím, že si to nebude pamatovat a taky vím, že z toho ještě nemá rozum, ale když to udělá dobře mamince, tak pak třeba bude i mlíčko chutnější. ;)

No prostě sem se dneska málem zhroutila v Počernicích, když jsem zjistila, že už tam nemají ani jednu tu hudební sadu s xylofónem, co jsem mu chtěla dát pod stromeček. Taťka Fousáč to moc nechápal, ale mě úplně píchlo u srdce a bylo mi to tak líto, že jsem se málem rozplakala.

Tak sem zavelela, že se jede ještě do Hloubětína. Že jsem hloupá, že jsem se tak těšila a neměla jsem na to spoléhat, ale že udělám maximum a kdybychom do toho Hloubětína nejeli aspoň na otočku, že bych si to nikdy neodpustila.

A světe div se. V Hloubětíně měli od každého druhu asi 5 krabic.

HURÁÁÁÁÁÁÁ !!!

Strejda Honzík z nás bude mít radost. A mamka ( červenám se ) už se těší, až bude mlátit do xylofonu a halekat tady jak na lesy.

Tak moment! Pro koho je ten xylofón ??? ;))



Ps : A hlavně pssst, ať to Pan Ovečka nezjistí ještě před vánoci. ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat