úterý 17. listopadu 2015

Schůdečky

Konečně zas téma. ;)
Decoupage už jsem dlouho nepodnikala, je to zcela na okraji mého zájmu, ale občas něco vytvořím. Tvořila bych i více, ale jak už jsem kdysi psala, tak tu zas nechci mít všechno oubrouskovaný. Takže se k ní dostanu jen málokdy, ale za to si to pak náramně užiju. ;) A já si nutně potřebovala aspoň chvíli užít. ;) Opravdu jen chvíli, protože s Panem Ovečkou za zády se do velkých projektů zatím pouštět nemůžu. To až bude větší a bude se moct zapojit. Hm, takže až mu bude tak 30. ;) No to je fuk. Takže jsem si jela k Mrázovi pro látky na hračky, všude vyhlásila, že budu v nejbližších dnech šít,

zvěčnila se i s Panem Ovečkou při výběru stuh a nakonec... ;)


jsem na Palmovce vybírala ubrousky. Protože ty schůdečky už stály v předsíni smontované asi dva měsíce, stále nenatřené, bez možnosti si na ně aspoň položit nohu a zavázat tkaničku. Tak jsem je v pondělí postavila doprostřed pokoje a zvažovala možnosti.

A dneska...




Už jsou i skoro natřené. Teda první vrstva laku už na nich je, ale teprve to schne a jsem sama zvědavá, jak to pak bude vypadat. Slibuji, že foto dodám. ;)

4 komentáře:

  1. Jejda, ty jsou krásné! A já si říkala po kom je pan Ovečka zrzavý a je to jasné! Sluší vám to spolu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, a já Taťkovi pořád tvrdila, že to není pravda, že Pan Ovečka rozhodně není zrzavý. :D Nooo, budu to muset přehodnotit.

      Vymazat
    2. :DD No mě z fotek příjde jako jasný zrzeček:) ale ono se to může ještě hodně měnit:) Nicméně zrzavá je nejlepší a nejkrásnější, takže se není třeba ničeho bát:))

      Vymazat
    3. Možná u holek...;) Ty jo, jen ať nejni zrzavej po mamince... :D

      Vymazat