neděle 8. listopadu 2015

Krajkářky

Zas jsem si to nesmírně užila. Někdy je fakt nejlepší vypadnout, s nikým se nedomlouvat a jít si sama.
Baví mě i že je to v gymnáziu a slibuju, že za rok si dám s tím focením větší práci, protože to fakt stojí za to. Jen se musím osmělit. ;) Už jsem skoro zapomněla, jaký to je a nevim, jestli se mám ptát o dovolení. Ale je fakt, že když jsem zmínila, že to dám na blog, nevadilo jim to. ;)

Takže si tak v líným sobotním dopoledni jedete tramvají, vystoupíte na Jindřišské, pak dojdete pár kroků ke gymnáziu a jste v jiným světě. Nikdo nikam nepospíchá, okolo se snáší podzimní listí, je tam ticho, i když o kus dál drnčí tramvaje. Projdete špalírem kuřáků stojících před vchodem a jste ve škole. A jupííí, nikdo vás nebude zkoušet a nebudete psát písemku z matematiky. ;)
Vždycky pomalinku v klídku vyjdu až do třetího patra a cestou si prohlížím a čtu výtvory gymnazistů. Na jedněch dveřích měli nápis : mě se píše ve 2. a 4. pádu a mně ve 3. a 6. No hurá, už vím jak na to. A pak jsem se zarazila. Asi už si ze školy moc nepamatuju pády. :D No ale to je fuk, mám svou metodu. Cestou se pomalu rozkoukávám, kde co je, potkávám méně a více znavené nakupující, kteří často posedávají na chodbách a jedí z domova udělané obložené chleby. Taky jeden mám, aby mi to nebylo líto. ;) A samozřejmě flaštičku s pitím. Ve třetím patře už mi je horko. Tak si po vzoru ostatních uvážu bundu v pase a jdu okukovat. Pěkně chodbou až na konec a učebnami zpátky. A že je na co se dívat. I když letos se fakt spíš jen dívám, nechci moc utrácet, ale u zapleteno jsem přeci jen aspoň jedno klubíčko na rukavice pořídila a pak bižu a nakonec po dlouhých letech dva vánoční pohledy. Ale ono mi to nevadí, já jsem plná dojmů i bez utrácení. ;) Je to pokoukání na několik hodin a baví mě i že tam na sebe jsou lidi hodný. Nakupující přišli nakupovat a maj to jako relax, takže nikdo na nikoho nekřičí, nikomu nevadí pobíhající brzlíkáři ( čti děti ;), sem tam se ozývá lámaná angličtina, smích, cinkání mincí... Leckde si i můžete vyzkoušet něco vyrobit, nebo se na ten proces dívat. Je tu dostatek záchodů ;) a hlavně nakupujete v teple. ;) I takhle před vánoci.
To tempo se mi líbí. Příště se přidejte, užijete si...;)


Cedulky vlevo nahoře okukuju pokaždý a ty vpravo dole taky, k těm patří ještě černobílej porcelán, taky moc pěknej. Vpravo nahoře pak ještě vtipný a nápaditý diáře a mě se moc líbil jejich stojací kalendář. Ale váhala jsem, protože mám malej stůl a většinou mám kalendář 10x15 a je to tak akorát.


Vlevo nahoře krosienky a vpravo dole bižu, kde jsem nakoupila ten jeden šperk. ;)


Levandulový pytlíčky, pche... ;) Ale pěkně to tam vonělo.
A rouna od Johanny.


Hroznový víno ? Chtěly byste ho do uší ? Proč ne...


A vizitky... ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat