středa 21. října 2015

Regi, Regi, Regi

Řekněte to rychle za sebou... Mně se to v puse strašně líbí. ;)

A líbí se mi i Regi jako taková. Poznala jsem jí ještě u maminky v bříšku. Zatímco já se na porod chystala omámená hromadou chemikálií, její maminka měla ještě čas, ale nějaký zdravotní trable, tak jsme se sešly v porodnici na pokoji. Nakonec Regi na svět vykoukla o 9 dní později než Pan Ovečka a já se do ní zamilovala na první pohled.

No a jako bonus mám Barboru. Její mamku, se kterou si až zázračně rozumím a jsem za to, doufám, dostatečně vděčná, poněvadž čím jsem starší, tím je ze mě větší pavouk poustevník a lidi si k sobě moc nepouštím. ;)

A dneska jsme se konečně po dlouhý době ( cca měsíc ;) viděly, šouply děti na deku a koukaly, co bude. ;)


A bylo to v poho. Snažili se navzájem sežrat. ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat