úterý 27. října 2015

Nakládaný hermelín

Ňam ňam...;)

Doufám, že jsem to udělala dobře. Je to můj první ;), Ale kdysi jsem viděla Natálii jak nakládá a pamatuju si, že dávala vlašáky, takže jsem vlastně skoro profesionál. ;)
Tři feferonky nikde nekoupím, tak jen ty ořechy, cibuli a trošku sladké papriky.
A teď kam s ním. Odborníci se neshodují. ;) Někdo říká do pokojové teploty, někdo do chladu. Tak jdu ještě gůglit, abych to měla správně.



Jsem zvědavá, jak ho z tý sklenice vydoluju, až bude. Budeme doufat, že se scvrkne. ;)


Ps : Mary, díky, že jsi mě vyhecovala. O nakládaném hermelínu se mi už i zdálo a v hospodě bych neměla jistotu, že bude dobrej. ;)

2 komentáře:

  1. Jéé, možná bych ráda dala nakládaný hermelín někomu z rodiny na Vánoce, takže určitě uvítám tipy:))

    OdpovědětVymazat
  2. Pro inspiraci jsem byla tady : http://www.nakladany-hermelin.eu/ . Jinak to bylo hotový za chvilku a teď už jen čekám a vždycky když jdu kolem něj, začnou se mi sbíhat sliny. ;)

    OdpovědětVymazat