pondělí 19. října 2015

Krabička od Zapleteno.cz

Moc hezká, stylová, akorát mě napadlo, jak by asi vypadala, kdyby prodávali erotické pomůcky. ;)


Filajová na rukavičky. A již brzy, tedy abych stihla slevy, koupím další Alpacu na spacáček pro Pana Ovečku. Myslím, že bude dvoubarevný a rozhodně ne do modra.


6 komentářů:

  1. Taky se chystám tu alpačí párty pořádně oslavit.DDD Sice jsem velice nedávno měla dost velkou objednávku, ale když tam zas navalili slevu...to je mor:D Spacák vypadá úžasně, akorát přemýšlím jak moc to bude pouštět chlupy, já teda zatím potomka nemám ale testovala jsem nějaké dětské vlny, konkrétně baby alpaka silk taktéž od dropsu, ted si pletu rukavice a pouští to docela dost, tak aby to pak panu ovečkovi nelezlo do pusy a do nosu, ale tak otestuješ, jak nahodíš na rukavice. Na druhou stranu je to tak teplé a hebké....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm... ;) To zjistím při pletení a pak se rozhodnu. Cena za materiál na spacáček je sleva nesleva děsně vysoká, tak jsem nerozhodná, jestli se do toho vůbec pustit. On ten náš Pan Ovečka strašně rychle roste. Tak aby pak neměl spacáček na měsíc. :D

      Vymazat
    2. Jo to je trošku problém no, taky se mi nechce moc investovat do malých dětských kousků (teda jednou nebude chtít:D, nevím proč se řadím mezi matky, když žádné dítě nemám:DD to bude těma porodama kolem:D) na druhou stranu dávat mimino do akrylu se mi taky nechce. Rozumné řešení je asi deka, která se bude dát zvětšovat, jak malý poroste. Tak nějak si to představuju, že každého půl roku dodělám pár řad a nakonec to bude mít do 15:DDD

      Vymazat
    3. To je dobrej nápad s tou dekou. Deky má Pan Ovečka moc rád. Nejvíc se mu líbí, když může žužlat cípečky. Takže ho úplně živě vidím v těch 15ti, jak leží v pelechu a žužlá deku, co mu maminka upletla, když byl úplně malej chlapeček. :D Ps : S tím akrylem to mám stejný. To se radši plácnu přes kapsu, než ho dát do akrylu. Každopádně teď přemýšlím, jak ten spacáček vykoumat, aby ho měl aspoň na dvě sezóny.

      Vymazat
    4. Tak nějak jak to dítě na obrázku, rukávy udelat delší a zahnout, spodek vaku taky delší a holt v tom bude první rok trochu plavat:D Popřípadně ten spodek udělat tak aby se dal připlést, nebo se udělají díry na nožičky:DDD

      Vymazat
    5. Díry na nožičky nee...;)

      Vymazat