pátek 16. října 2015

Bláto kam se podíváš

Dnešní výlet dopadl věru neslavně. ;)

Na začátku trasy chodíme přes staveniště a tam je příkop a v něm trubky a přes trubky je udělanej mostek a jak tam jezdí s bagříkama a podobnou technikou, tak je tam děsnýho sajrajtu  a naposledy když jsme tudy šli, tak jsme to přešli skoro suchou nohou. Ale pak ňákej chytrák navezl k tomu mostku bagříkem další zeminu, aby vysušil to bláto a jak znova napršelo, tak se vrstva toho sajrajtu vlastně ještě zvýšila a mě to došlo, až když mi šplouchalo v botičkách. ;)
Tak jsme to otočili a šli domů, než bych si úplně rozedřela nožičky. ;)


Skoro se v tom nedalo jet a tohle už bylo celkem dobrý. Ale pořád mi to připadá lepší, než jezdit někde v parku po asfaltce.



A stejně začalo poprchávat.


A kočár nemeju. Počkám, až to opadá, nebo ho zejtra ošplouchnu u tchýně hadicí.


 Ps : Baru ještě pořád si si jistá, že se mnou chceš na procházku ? ;)


2 komentáře:

  1. V tomhle počasí ani omylem :-) Boty do terénu sice mám, ale kočárek ne :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem si to. ;) Nevadí, zajdem do Ikey. ;)

    OdpovědětVymazat