čtvrtek 13. srpna 2015

Švestková

Horko, nehorko, musela jsem, protože už mě svrběly ruce. Včera jsem doma na nic nešáhla, ale dneska už jsem prostě musela. Taky jsem pak cejtila, jak mi pot stéká ze zad rovnou víte kam...;)
A máslo! Jen co jsem ho vyndala z lednice, do 5 minut bylo rozpuštěný. Kuchtit jsem začala při 29° a končila na 31°.
Recept je odsud a po malé drobné úpravě z toho vznikl docela dobrej koláček. Jen je toho těsta poměrně málo. Asi by se dalo zdvojnásobit.

A úpravy byly následující : Místo 5 lžic oleje, jsem dala 5 lžic másla ( ono máslo je prostě máslo) a na drobenku 50g hrubá mouka, 50g třtinový cukr ( drobenka pak pěkně křupe ;), 50g másla a 1ks vanilkový cukr.

Akorát jsem pak při pečení koukala, jak mi těsto pěkně vyběhlo a drobenka se někam ztratila. ;) Holt zůstala uprostřed koláče. ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat