čtvrtek 19. února 2015

Nedávejte kočkám drogy

To se nám tak jednou rozbila hračka a byla jsem požádána, jestli bych nevyrobila novou. Takže joo, není problém. 
Je to jenom polštářek s provázkem. Ale co se s ním dá dělat věcí... Dá se honit po celým bytě, skákat za ním z křesla na křeslo, na patře se loví jako rybička...
Byla by to prostě velká škoda, už ho nemít... Vyrobím, vyberte si materiál a jdeme na to.

A to byla velká chyba...;) Dala jsem Zrzuně čuchnout k sáčku s šantou, abych měla jistotu, že použiji správnou výplň. Než jsem mrkla, držela sáček ve spárech, škubala ho, obalovala se v kusech sušené šanty a nedala si ho vzít. Na pomoc mi musel přijít Fousáček. Než se ho zmocnil, začal značně krvácet... Já seděla na zemi, držela se za břicho a strašně jsem se smála. 
Říkám : "Taky ti tečou slzy od smíchu ?" A on že nee, že jemu teče krev...;)
A jestli prej se jí nemůže nic stát. Ne, nemůže, akorát se k ní teď nesmíme moc přibližovat aspoň 10 minut. To už jsem zažila v létě, když jsem přesazovala. Než jsem se vrátila na balkon, byla šanta srovnaná se zemí a Zrzuna měla amok. Musela jsem jí tam nechat zavřenou, než jí to přešlo...;)


Na videu už je za prvý celkem klidná a za druhý, už je celkem vyčesaná. ona se v tom fakt vyválela, obalila a vypadala, jak kdyby prolítla křovím...;)

A než jsem stihla vyfotit, cože je to vlastně za úžasnou hračku, už prošla zatěžkávací zkouškou a nevypadá vůbec vábně... 
( Asi nemusim říkat, že ta moje je napravo, ne ? ;)


On to tedy nebyl žádnej zázrak už od začátku, ale Zrzka je nenáročný a hlavně velmi vděčný uživatel. Pokud zrovna nemá amok ze šanty...;)


Žádné komentáře:

Okomentovat