pátek 23. ledna 2015

Od Marunky

Existují 4 kategorie nastávajících mamin.

Ty co to prožívají, nad vším se hroutí, pláčou a i jinak se díky hormonům projevují jako totální slípky...;)
A pak ty, který jsou vcelku normální jako vždycky a když náhodou nějaká slza ukápne, setřou jí potají a tváří se drsně.

Do těchto dvou kategorií pak spadají maminy, který prachy mají a pak ty, co musí hledět na každou kačku.

Ty co prožívají a prachy maj, zajedou prostě do nákupního centra, během odpoledne s kamarádkou pořídí celou výbavičku a ještě stihnou kafe nad kterým se můžou rozplývat, co všechno pořídily.

Těch co to prožívají a nemají peněz nazbyt, je mi docela líto. Nakupovalo by se, ale není moc za co. Alespoň tedy vezmou útokem všelijaké bazárky a sekáče, aby měly všechno co nejhezčí, včetně značkových džínečků, který stejně oblíknou jen jednou. Že manžel pomalu ale jistě šediví, protože se to platí z jeho výplaty a ještě navíc musí ob den lítat na poštu pro balíky, je jedno. Tohle a támhleto prostě musíme mít.

Pak jsou tu ty, co to neprožívají, prachy mají, zajedou do nákupního centra, za odpoledne všechno pořídí, na kafe s kamarádkou se vykašlou, za to si večer zajdou na koncert své oblíbené kapely a život jde dál...

A do poslední kategorie patřím já. ;) Peníze nemám, hroutím se tak jednou za měsíc a slzy stírám tajně. Jméno ještě nemáme a jestli se mě ještě jednou někdo zeptá, tak ho nečím trefím. Každopádně... Sice nemám peníze, ale za to mám kamarádky... LÍDA, KÁŤA a dneska přišel balíček od MARUNKY.

Prej : Pošlu ti jen pár kousků, už jsem to všechno rozdala a navíc mám holku...
Balíček byl příhodně zabalen do vánočního papíru, protože jsem po vybalení měla druhý vánoce...;)

A jsem ráda, že doma nebyl muž, protože jsem tady halekala na košky, ukazovala jim všechny ty nádherný věcičky a usmívala se jak BLBEC...

HOLKY MOJE, MOC DĚKUJU.


Tak a takhle si pár kousků představuje Marunka :)



Žádné komentáře:

Okomentovat