středa 21. května 2014

Zločin číslo 563

Já tu kočku roztrhnu jak hada...


To totiž bylo rovný. Pěkný. Záclonka. Co mi to dalo práce, to tam umístit. A pak přijde tahle... Vidí brouka a mám po záclonce...;) O mušlích v posteli, zvrtnutých kotnících, když šlápnete na něco, co před postelí večer určitě nebylo, o mokrým záchodovým prkýnku na který si v rozespalosti sednete, o vybitým mobilu, zrovna když potřebujete volat a kterej jste určitě nabíjeli, ale pak zjistíte, že nabíječka má rozkousanej kabel a proto už nenabíjí, o trhaným spánku, protože kočička si v noci obvykle hraje s nejhlučnějšíma hračkama, o jejím písku roztahaným všude po bytě, o pěticentimetrových drápcích, který používá na roztrhání dek, polštářů a křesel, o.., o..., o... ani nemluvím...

Jauvajs, teď mne drápla do pozadí, protože potřebuje sedět se mnou v křesle... Ale co kecám, chce v něm sedět sama....
Tak já mizím, dokud sem celá...;)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat