neděle 11. května 2014

Stínítko ala Onqa

Nejdřív ze všeho vám řeknu, abyste s tím vůbec nezačínali. Nejlepší co vám můžu doporučit, je podívat se na flér a vybrat si tam. Je jich tam spousta, jsou pěkná, při výběru se nerozčílíte, nebudete používat sprostá slova, nebudou vás bolet prsty a nebudete poškrábaní od drátu.
A stojej jen okolo 1500 a podobně... A jsou precizní...

Nic ? Stále si myslíte, že si stínítko vyrobíte sami?
Tak dobře. Nekupujte si vázací drát. Je k ničemu. Od něj vás právě budou bolet ty prsty. A jakej lepší koupit, nevím.

Vyrobte si kostřičku. Neptejte se mne, jak jsem to s tím drátem zvládla. Sama moc nevím. Matně si vybavuju, že jsem udělala malej kroužek, pak 7 dlouhých drátků, který jsem napojila na ten malej kroužek a nakonec velkej kruh jako dno.

Potřebovala jsem, aby to stálo, ale díky vázacímu drátu, kterej je děsně tvrdej a neohebnej, se mi to pořád rozjíždělo. Když už jsem byla na pokraji zhourecní, přišel Fousáček a zeptal se mne, proč si ty spoje neobalím krepovkou.

Nyní máme relativně pevnou kostřičku : 


A teď už to je jednoduchý. Vytáhněte korálky, barevný, krásně ohebný, ozdobný drátky a motejte...



A motejte : 


Hotovo : 


A poučení ? Již nikdy více...;) I když, ještě bych chtěla něco zrobit, bo nám stále zbývají dvě holé žárovky a já mám klubko gázy...;)





Žádné komentáře:

Okomentovat