neděle 11. května 2014

Budiž světlo...;)

Na počátku byl lustr zlatá osmdesátá,


Lepčí fotku nemám, ale pro ilustraci stačí. Manžel musel chodit okolo, protože byl pověšenej docela nízko a já jsem se pod ním nesměla převlíkat. ;)

Pak jsme se rozhodli, že koupíme novej. Aspis od Prezentu, měl bejt na 100 watů a dvě E27. Koupila jsem ho podloudně za nějakých 320 kč. Byla jsem na sebe pyšná, za jakou krásnou cenu jsem ho pořídila.
Fousáček si ho rozbalil, byl hlavně pro něj, že se mu líbil. Čekala jsem pochvalu...
Nekonala se. Už nikdy více podloudně nenakupuju...;)  Milej Aspis je jen na 60 watů.
No co, namontovali jsme, rozsvítili a byla tma. Teda on svítí, ale to je jak od světlušky.

Aspis v levém dolním rohu :
No není krásnej ? 


A tak zasedla rodinná rada a přemýšlela a inspirovala se a koukala na net a nakonec objevila něco tak krásnýho, že to ani slovy nelze vypovědět...;)


Já už nechtěla nic obyčejnýho, nic z ikey, nic co má každej... 
Já to prostě nemám ráda. Za komančů byly dva druhy obyvákový stěny, jedna světlá, jedna tmavá a basta. A myslíte, že je to teď lepší ? Dnes máme ikeu. Ale já mám radši ikeahackers a když už tu papírovou kouli musíme mít všichni, tak já ji aspoň natřu na zeleno. ;)

Už jsem vám říkala, že je Fousáček elektrikář ? 
Protože to je velká výhra. Rozhodně minimálně v boji o světlo.


A cenu o nejkrásnější lustr v ČR vyhrává rodina Fousáčových!!! 

Až na ta stínítka...;)))

Jsem neumětel a Fousáček je na tom sice o trochu líp, ale nakonec asi skončíme u světel bez stínítek, protože naše výrobky jsou víceméně naprosto příšerný. ;)



Prostě minimalisticky a bez stínítek, to vypadá líp...


No a to jsem vám ještě neříkala, jak jsme sháněli objímky. Ty krásný keramický se u nás nedají sehnat. Teda dají, ale za 200 za jednu.
Takže jsem nakonec koupili a použili obyčejný plastový za 26kč, červený drát 3 kč za metr, lustr hák za necelých 10kč, háčky v objímkách ze starých zářivek zdarma a jedna žárovka 430kč, ale byla jsem ujištěna, že vydržej asi tak 20 000 let a že nic nežerou, no potěš koště...)
Takže lustr bez žárovek vyšel asi tak na 250 kč a ještě máme jistotu, že nikdo jinej takovej prostě nemá.

A jestli ho někdo vobšlehne, tak chci prachy za kopírování! ;))

Ps : S těma stínítkama sme eště neskončili, ještě pořád nás to nepřešlo a vymýšlíme. Já chci ještě něco uplést a Fousáček si koupil jutu, lepidlo a balónky, takže Budiž světlo se brzy dočká pokračování...





Žádné komentáře:

Okomentovat