neděle 2. února 2014

Šátek pro Evika

Eviku jí rozhodně neříkám. To je legrace. Evik je moje kolegyně a máme stejnej humor. Tzn. že jsme kolikrát zlomený v pase a utíráme si slzy od smíchu. Evik tuhle řikal, že když má jít do práce na směnu se mnou, musí si do kabelky navíc přibalit šminky, že si je dycky opláče. Jak pozitivní. ;)

Jedna z historek :
Blíží se k nám od vchodu diskobolos ( rozuměj - nádhernej, mladej frajer ) a povídá nám :
"Slečny, kde tu máte elektro ?" ( Já hodně přes třicet, Evik okolo pětačtyřiceti ;)
Poradily sme mu a když odešel, Eva říká : "Chudák, takovej mladej a už slepej..."

A to je jen jedna z mnoha. ;)

A protože mám Evika ráda, chci jí udělat radost a pletu jí šáteček.


Třikrát jsem párala, než jsem byla spokojená, ale teď už to vypadá dobře a nemůžu se dočkat, až bude hotovej. Je z Raverly, a klubíčka od Marlen. Návod bude, až bude hotovo i s finální fotkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat