sobota 1. února 2014

Před jarní úklid

Vyhodila jsem několik starých krabiček a místo nich si domů přitáhla větší. ;)

Už mám i růžovou...;) Část je z Ňiťárny a část z barevného obchůdku.
A do prostředka nacpu mejdlo. To prej pomáhá proti molům. Fousáček mi jich přinesl plnou tašku z práce a protože jsem šetřivá, asi se nikdy tekutýho mejdla a krásnýho nerezovýho dávkovače nedočkám. Když už si myslím, že jsou konečně vypotřebovaný, obvykle na mě nějaký vypadne ze skříně. 


Ve fialovce mám korálky a smrskla jsem to ze dvou bedýnek do jedný. V tý druhý jsou klubíčka z horní fotky. Na spodní bedýnku jsem si koupila tapetu v krámě vše za 20 a příště se na to vykašlu. Čtvrtku tapety jsem vyhodila rovnou a s tím zbytkem jsem se děsně zapotila. To lepidlo už bylo (možná už od začátku) hodně unavený a  musela jsem jet po proužkách, jináč bych to vůbec nepolepila. A navíc je průsvitná. No nic, teď už nemám co lepit, tak je to fuk. ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat