čtvrtek 6. února 2014

Margotková

Aneb Péťa zase pekla. A je to povedený. Fousáček mi sežral i můj kousek.

Foto jen ilustrační, každej to bude mít takový, jaký si to upeče. ;)


Recepis od babičky :

2 hr polo mouky
3/4 hr cukru ( my si oblíbili třtinovej, ale je to fuk a může být o trochu míň, jak má kdo rád sladký...;)
1 a 1/2 margotky ( nastrouhaná nahrubo )
1 ks prášek do pečiva
Olej ( babička má napsáno 4 lžíce, já dala 1/4 hrnku a myslím, že by mohlo být ještě víc, nebo úplně změnit a dát sádlo či máslo. Máslo je rozhodně jemnější. )
1 hr mléka
2 vejce

Všechno postupně smícháme od sypkého po tekuté, popřípadě rozmixujeme mixérem. Pozor, těsto je dost tuhé, jen tak jako polotekuté, tak se nelekněte, je to tak v pořádku. Následně vylejeme na plech a pečeme do hněda. Já a naše remoska pečeme cca 35 minut, jak v troubě nevím.

Nakonec jsem polila hotovou čokoládovou polevou.

Žádné komentáře:

Okomentovat