sobota 4. ledna 2014

Vozový park

Loni jsem asi byla nejhodnější. ;) Stěžovala jsem si, že nemám dostatek knih na čtení, anebo že nemůžu sehnat takový, který bych si chtěla přečíst a telefon už se nabíjel každej den a nebyl na něj spoleh...
A Ježíšek toho asi měl moc, tak mi přinesl první dárek už několik dní před vánoci. Ale bylo to tak, že Fousáčkovi taky odešel mobil a tak si koupil novej a abych nefrflala, tak mi ten pro mne dal  ve stejnej den.
To byla akce.
Říká : "Ale musíme do toho dát mikrokartu, na tu starou to nepude."
"No to bude problém, tarif je psanej na tátu a tak mi ji určitě na počkání nevyměněj."
"Hm..."
A tak jsme celou noc přemýšleli a Daniela mi druhej den v práci řekla, že si starou kartu ostříhala nůžtičkama na nehty, ale když si prej dojdu někam do obchodu, že mi ji taky ostříhaj, že maj speciální kleštičky.
Jenže já chtěla novej telefon co nejdřív a večer už bylo všude zavřeno.
Přilítla sem domů a říkám to Fousáčkovi. Pak mu kouknu přes rameno a vidím, že myslel na to samý co já. ;)
Na počítači měl otevřenou stránku s návodem, jak kartičku ostříhat.
Jupí. Tak já se du osprchovat a ty zatím stříhej.
"A když se mi to nepovede?"
"Tak budu asi týden bez telefonu, nechala sem si poslat originál k tátovi a volala sem mu, aby mi ji hned přeposlal."
Ale nepochybovala jsem o tom, že by se to nepovedlo. Jen jsem Fousáčka nechtěla rozptylovat v jeho snažení.;)
Takže akce menší karta z větší karty dopadla dobře a já byla nejšťastnější, protože kromě novýho telefonu, jsem rázem měla i čtečku. Ještě večer jsem si do něj nacpala knížky a další knížky a ještě další a další....
A pak přišel štědrej den. Odpoledne jsem prospala, protože jsem byla ráno v práci, po probuzení už bylo skoro všechno hotový, tak sem se tak líně poflakovala a říkala si, jak mám fajn manžela...;)
No a pod stromečkem na mě čekala krabička, že by podprsenka ? Nebyla to podprsenka. Dostala jsem opravdickou čtečku na knížky.
Je to super, jen zakopávám o kabely, musím se s těma krabičkama naučit pracovat, páč po mně chce každá něco jinýho a mám v tom trochu hokej. Ale co... Hlavně, že mám co číst.

Voť ta těchnika : ))


PS : V nových krabičkách už jsem přečetla : Hladové hry, Nejhloupějšího anděla, a rozečteno mám Kroniky rodu Fey a Nicholase Flamela od Michaela Scotta.


Žádné komentáře:

Okomentovat