neděle 1. září 2013

Spínací špendlíky

A už jsem vám říkala, jak jsem našla ještě jednu krabičku se spínacími špendlíky ? Já mám totiž takovej ošklivej zvyk, doplést rukavice a palce nechat na spínacích špendlících, že se to někdy doplete a tak to odložím do krabičky a začnu plést další. Ale smůla převeliká, začaly mi docházet špendlíky. Já ty rukavice nakonec vždycky dodělám, ale musí bejt prostě správná konstelace hvězd a dodělávat je z donucení, jen proto, že nemám špendlíky... Ale zase kupovat další, se mi nechtělo. Tak už jsem se pomalu smířila s tím, že holt dodělám "nedodělky" a jak jsem tak hledala nějakou nit nebo co, objevila jsem krabičku plnou špendlíčků. Jupííí...;) Nemusím pod tlakem vůbec nic.

Ale stejně, dneska nějaké rukavice dodělám. Abych si naplnila i tu první krabičku, už beznadějně prázdnou...


Ps : A ty černý, jsem upletla tento týden. Budeme mít s holkama do práce. V zimě tam jsem totiž jak tučňáci. Máme tam děsnou kosu a jsme většinou tak navlečený, že ani nepřipažíme. Teď jsem přemýšlela, jestli za tu poslední větu dát smajlíka takhle :), nebo takhle :(. Ale nevím. Na jednu stranu je to vtipný a na druhou smutný. A v lednu a únoru se rozhodně smát nebudu.



Žádné komentáře:

Okomentovat