neděle 1. září 2013

Recyklace

staré hnusné skleničky. Nóóó, nejsem si jistá, že by byla teďka hezčí. ;) Nějak mě to nenadchlo. Na netu na obrázkách to vypadá skvělě a pak když to převedu do reality a taky vyrobím, tak se mi to prostě nelíbí. Příště zkusím jemnější vlnu. Třeba je to jenom tím.

A proč to vlastně dělám. Protože se nám vdává kolegyně a já se nabídla, že vyrobím "něco" na peníze.

A brousíme a brousíme a brousíme... Málem mi upadly ruce. To jsem ještě netušila, že mě čekají mnohem horší věci...;)


Švestková povidla... Skleničku odmočíme a papír jednoduše sloupneme. Hm, tak to by šlo. Až na to, že po sloupnutí papíru se objevila silná vrstva lepidla a mě došel čistič. Zkusila jsem tedy odlakovač. Sežral mi houbičku a nasrala jsem kočku. Ale zase jsem pak měla príma náladu...;)


 Tak to bychom měli...


Zkouška vzoru : 


A jedeme naostro. Chtěla jsem otevřené lemy, abych pak mohla udělat neviditelný steh. Problém nastal, když jsem tu zelenou upárala. Na jednom konci bylo 15 očí a na druhém jen 14. Udělal to ten "hráškový" okraj. Než jsem pochytala všech 15 očí, byla jsem splavená jak kůň. ;)


Zátiší s háčkem :


Zátiší s pleteninou : 


Hotovo : 


Víčko, jsem dodělala až pak.


Ps : A nejvtipnější je nápad Fousáčka. Až do skleničky naskládáme penízky, přilepíme víčko ke skleničce, aby to nešlo otevřít. Bez práce nejsou koláče...;)



Žádné komentáře:

Okomentovat