čtvrtek 5. září 2013

Knihy

Co o mně ještě nevíte. Jsem knihožrout. Já prostě nečtu, ale knihy pojídám. Čtu od chvíle, co jsem se naučila číst a mohla si pořídit průkazku do knihovny.
Bez knih vydržím tak týden a nahradím je alespoň časopisem, návodem k použití, seznamem telefonních čísel, křížovkou...
Chodím do knihovny, myslím si na digitální čtečku, čtu v MHD, posteli, u stolu, jídla, čištění zubů. Když dělám něco, u čeho nemůžu číst, poslouchám mluvené slovo.
Nejradši mám beletrii. Fantasy, detektivky, historický romány, současnou literaturu, prostě všechno. ;)
Moje životní knížky se mění s věkem, ale už dlouho na prvním místě zůstává V BROOKLYNU ROSTE STROM a MALEVIL. Když jednou za čas nestihnu zajít do knihovny, vezmu si jednu z těch dvou a znova si ji přečtu. Už ani nespočítám, kolikrát jsem je četla...;)
A tohle píšu jako úvod mého nového štítku s prostým názvem "KNIHY". Asi před týdnem jsem totiž přečetla super knížku a po ní další a v duchu jsem si na ně vytvářela recenzi. Nejsem žádnej odborník, ale svými slovy sem od teď budu psát pocity z knížek, co přečtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat