čtvrtek 5. září 2013

Jednou za čas

přebírám a uklízím. Momentálně krabičku ( spíš bednu ;) s korálkama, protože se mi v ní rozsypaly a navíc už jsem absolutně ztratila přehled. Našla jsem například jehly, který jsem postrádala už několik měsíců. ;) Ne že by mi k něčemu byly, většinou stejně navlíkám prstama nebo pinzetou, ale co kdyby...

Jóóó, a myslím, že dlouho nic nekoupím. Leda snad nějakej kufřík na nářadí, do kterýho bych korálky přendala, abych měla lepší přehled. Krabice od bot není úplně ideální, protože jsou sáčky naskládaný na sebe a jak jich je moc, nevím, co mám dole. Chce to prostě krabici s přihrádkami.

A protože nemám dolarovou bankovku jako Angelina, posloužil mi aspoň metr. ;)


Ono jich třeba není moc, ale mě přijde, že to je naprosto šílený množství. Úplně se mi svírá žaludek...;)


4 komentáře:

  1. Můžeš být klidná mám jich ještě víc:DDD ale taky si pamatuju dobu (a to jsem jich měla o polovinu míň jak teď) kdy jsem si je tahle vyskládala a málem dostala infarkt...hlavně když jsem si představila kolik v nich mám peněz:DD

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, to je přesně ono. Taky mne málem trefilo...;) Ale utěšuju se, že jsem jich přeci spoustu dostala... Nóóó, i když třeba klubíčka jsem si nakoupila sama...;) Radši nepočítat. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se pořád utěšuju tím, že je to přeci veledůležitý materiál, který bude použit k bohulibým účelům:)) jinak moc se mi líbí tvé výrobky, hlavně ponožky a návleky na ruce, zrovna sbírám odvahu se do toho pustit:)) takže jsem ráda, že jsem našla někoho ke komu budu chodit pro radu, až mi potečou nervy:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ok, máš tu návody, můžeš začít. ;) Aspoň zjistím, jestli jsem je dobře nafotila. ;) A klidně piš, když budu moct, pomůžu ti.

    OdpovědětVymazat