pátek 10. května 2013

Pomáhám začínajícím...

Nevím jak ostatní, ale já jsem se učila plést sama a někdy jsem byla dost zoufalá. To co bylo zkušenějším naprosto zřejmé, jsem já jako začínající neznala.
Takže návody typu nahoďte 40 očí a spojte do kruhu, přidejte oko, rozpleťte oko, začněte první kruhovou řadu, sešijte, vytvarujte patu a podobně mě přiváděly k šílenství. Ráda bych spojila do kruhu, nahodila nebo sešila, ale jak ?
Následovalo pátrání na netu, v knihovnách, knihkupectvích, nekonečný párání a někdy i chuť se na to vykašlat.
První ponožky mi trvaly s přestávkami asi půl roku. Než jsem dohledala, dopátrala, přepletla, přepárala, dopočítala se...



Tyhle byly první...


Takže teď dám šanci těm, co chtějí začít plést, aby nemusely jako já pátrat a párat a šílet...;) A aby jim ponožky netrvaly půl roku jako mně. ;)

Tak jdeme na to.

Žádné komentáře:

Okomentovat