středa 3. dubna 2013

Trpasličí chleba aneb Péťa peče...

Poslední dobou mám pocit, že jsem mistr šéfkuchař. Povedlo se mi kynuté těsto na Jidášky a tak jsem si našla další. Tentokrát pirohové. Nae problémo. To zvládnu.
Nechala jsem si nakynout kvásek a hnětení těsta vyšlo přesně s příchodem pánečka.
Ještěžě tak. Těsto se mi přilíplo na ruce a já jsem se nemohla dostat k mouce.
Asi jsem udělala moc kvásku. Mouka to naštěstí spravila.
Pak jsme kynuli a po kynutí Péťa na těsto sáhla a ono nám splasklo.
No nic, uválela jsem placičky, potřela, srolovala a dle vlastní inspirace nacpala do remosky.
Teď to na nás mrká z talíře a vypadá to jako trpasličí chleba. Jsem zvědavá, čím to budem krájet.
Fousáček asi vytáhne pilku a kladívko.



Krásné jako to v receptu. ;) Jo a po upečení jsem si ho dočetla do konce a už vím, proč se s tím paní pekařka tak složitě motala. No přece aby to šlo dobře porcovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat