pátek 5. dubna 2013

Staronové triko

Fousáčka jsem poznala v cyklistickém oblečku a i když měl na sobě tenkrát mnou nenáviděné "elasťáky", nevypadaly na něm tak hrozně a já se i tak hned první večer zamilovala.
Na třetí schůzku přišel v civilu a se mnou to málem seklo. Stará sepraná džínová košile, to samý džíny a na nohou původně bílé doktorské sandále. No mě potěš.
Postupem času jsem si ho oblékla podle svého a ty pantofle už nenosí, i když je odmítl vyhodit. Třeba je jednou bude nosit na zahradě.
Zcela subjektivně říkám, že je z něj fešák.
A jak mu tak nakupuju trika, kupuju většinou jednobarevná, která buď nechám tak, anebo když mám náladu, z lásky mu na ně něco vytvořím.

Třeba bikefousáč : To bylo jeho oblíbené žluté tričko, ale bylo tak zdevastovaný, že jsem mu ho zakázala nosit. A aby mu to nebylo líto, přepracovala jsem ten nápis a nechala ho potisknout u profesionálů. Jednu chvíli dokonce uvažoval, že si tu doménu zaregistruje. No, člověk míní...



A dneska přišli na řadu pejsci. To bylo tričko, co jsem si koupila v sekáči jen tak na doma a pánečkovi se tak líbilo, že mi ho znárodnil. No jo, jenže protože je Péťa občas děsně šikovná, zaprala ho dorůžova a to už se ven nosit nedalo. A tak mi zbylo na to domácí nošení. 


 Ale taky už mu odzvonilo, rozdrbanej krk, různý dírky... 


Ale Fousáček řek, že bych mu ten obrázek mohla přemalovat, než triko vyhodím. A já měla dnes zas náladu, že nic neumím, nic nedokážu a tak jsem se do něj pustila, abych si trochu zvedla seběvědomí.

Obrázek jsem si nafotila, mimochodem, ty barvy jsou šílený a ten obrázek vlastně taky...;)



V pc upravila a vytiskla na A4.


Vytáhla starej prosvětlovák, původně na negativy, ale kdo se na ně dneska dívá, že ? Ale pro mne nedocenitelnej pomocník právě na ty malůvky na trička.


Oblékneme na něj triko, rozsvítíme a jde se malovat.


Maluju štětcem a protože musím barvičku před malováním protřepat, mám z víčka paletku s barvou a nemusím namáčet v lahvičce, kde si nejsem tolik jistá, kolik na štětec nabrat barvy.
A skoro hotovo :


Ještě kontrola po zhasnutí a dodělání chybiček


A tričko je na světě. 


A když se nakonec Fosáčkovi nebude líbit, vždycky ho můžu mít na doma.

Ps : Tak mne napadlo, že nejšílenější kreace pro naše pánečky stejně vymýšlíme my, jejich drahé polovičky. A tím nemyslím polobotky s bílejma ponožkama, ale spíš trička pomalovaný pejskama, svetry s jelenem a podobné...;)

Jo a Pps : Děkuji neznámému autorovi za obrázek. Sice je podepsanej, ale nečitelnej. A nevyužívám ho ke komerčním účelům, tak to snad neva, ne... Kam ten svět spěje vůbec... Aby si člověk pořád hlídal záda a bez dovolení snad ani na hajzlík nechodil...

Tak a teď upřímně prohlašuju, že jsem starej kradák a když se mi nějakej nápad líbí, prostě ho ukradnu a basta. 


Žádné komentáře:

Okomentovat