středa 3. dubna 2013

Šanony

Jsem krabičková, šanonová, šuplíková, plechovková a tak. Jsem sice lenoch, ale v krabičkách mám pořádek.

A dneska jsem si ozdobila další šanon. Mám celkem čtyři šanony. Touhle rychlostí je budu mít ozdobený asi tak za rok a pak je vyhodím, protože budou zežloutlý stářím a půjdu koupit nový. ;)


Šanon zdobený jutou. Ve výprodeji jsem si juty koupila celý kolo, že by se mohlo hodit na jarní věnce či jinou zběsilost. S věncem se mi teď o velikonocích nechtělo dělat, tak jsem si ozdobila šanon. Popatlala jsem ho herkulesem a oblepila. 


 Šanony v akci. Ten vlevo je olepený samolepicí tapetou. Fousáček řek, že jsem to malovala pastelkama. Grrr....


A malá ukázka mých boxů a krabiček. 
Jeden na šicí potřeby :


Jeden na bavlnky a něco málo klubíček : 


Zleva : Krabice s jehlicemi; box s nedodělky (aspoň se na ně nepráší, když už je nejsem schopná dodělat) obsahuje, jednu hotovou fusekli, jednu rozpletenou, a další dvě rozpletený pro páníčka, má moc vysoký nároky, tak vždycky kousek upletu, vyzkoušíme, vypářu, vztekle s tím fláknu a jdu dělat něco jinýho; Plechovka už bez sušenek, proměněná kouzelnou vílou (to jako já:) na plechovku se šitím.


Zleva : Knížky; šanon s ubrouskama, šablonama a jinejma věcma na malování na textil; krabice s hotovýma fuskama, jen je zapošít.


Pánečkovy trenýrky :)))


Zhora : kanc pot.; hotová bižu na rozdávání. A vlevo dole moje chcíplá MPška a vpravo krabička na šperk.


Krabička na papírky. Já mám totiž po kapsičkách pořád spoustu papírků a vadilo mi je mít na stole jen tak porůznu pohozený. Takže jsem ustřihla jeden šanon a opět olepila tapetkou.


Konečně usnula :) Sice chrápe, ale...


Žádné komentáře:

Okomentovat