neděle 28. dubna 2013

Kachní

A tak jsem stvořila kachní rukavice. Naučila jsem se plést čepičku na přetažení přes prsty, jak sešít špičku, jak stejnoměrně zužovat...
Chudák Fousáček. Dělal mi modelku. Bez jeho pomoci bych je ve správný velikosti asi neupletla.
Ke konci už rezignoval a nastavoval se dobrovolně. ;)

Foto jen ilustrační. Fousáček je na závodech, tak jsem je nátahla na ruce sobě.
Kamarád (....) bude mít určitě velkou radost. Už několik let pro něj sbíráme kačenky. Snažil se nám naznačit, že kačenky nesbírá, ale my nepolevujeme. Pevně věříme, že ho jednou zlomíme...;)



Ps : Na čepičku přes prsty naberte na hřbetě rukavice polovinu z celkového počtu ok (tzn. rukavice na 40 očí - naberete 20), rozpleťte je upleťte první řadu z těch nabraných, pak nahoďte stejný počet ok (smyčkou) a spojte do kruhu. Pak už se plete jako u palčáku. Jen na dlaňové části jsem pletla 5 řad patentem pak hladce, na hřbetní stále hladce. Sešívala jsem takhle.

Žádné komentáře:

Okomentovat