čtvrtek 10. ledna 2013

Nekonečný šátek

A pletu a pletu a pletu...
Před cca dvěma lety jsem si ve vlnapu objednala nádherné příze a po okoukání a osahání zjistila, že je to skoro všechno hnusnej akryl. ;( Vzorník tenkrát neměli a já objednala jen podle barev. NEDOPORUČUJU.
Na ponožky to není dost pevný a na omak jsou některý fakt hnusný, já akryl prostě nesnáším, že jsem se rozhodla uplést ze všeho  šátko-pléd k pc.
Zatím dobrý - u mně dobrý...;)
Akorát že je to běh na dlouhou trať. Klubíčka neubývají, na plédu nepřibývá a mně nezbývá, než jít někam koupit jehlice s delším lankem. ;)
Ale je to super, když přijde návštěva. Pohostím, usadím, popadnu tuhle práci a můžu si povídat.
Je to jednoduchý. Začala jsem jením očičkem a na začátku každé řady přidám jedno očko po prvním okrajovým. A pletu stále hladce.





Už aby to bylo...;)

1 komentář:

  1. Také nejsem příznivcem akrylu. Příze objednávám bez vzorníku a opravdu se vyplatí pročítat složení. Beru na milost pouze přidání polyamidu do ponožkových přízí.

    OdpovědětVymazat