sobota 1. září 2012

A suším a suším a suším....

A zase jsem se něco naučila...
Takže příští rok, budu sklízet průběžně celé léto, ono to znovu krásně obrazí a přes zimu si najdu recepty.

Tymián jsem musela mít, protože "Jak voní tymián" a voní fakt krásně. Chce hodně vody a na sušení jsem ho stříhala i se stonky.



Bazalka si roste zalívání, nezalívání, světlo nesvětlo, prostě nenáročná bylinka přesně pro mne. ;)


A Máta je jasná. Chce hlavně světlo a hóóódně vody, jinak hned schne a ve stínu se poplazí za světlem. Ale prostříhání a přesunutí na světlejší stanoviště jí pomohlo.


No a takhle já suším. Rám mám pověšený pod patrem, kde je docela tma (to jsem někde četla, že je na sušení dobrá tma) a tak ty fotky nejsou nic moc, ale pro ilustraci to stačí.


Žádné komentáře:

Okomentovat