úterý 14. srpna 2012

Rám na sušení bylinek

Letos jsem se odhodlala a zasadila bylinky. Rostou jako z vody. Teda jak který. Rajčata jsou stále zelená odrůda a sem tam nějaký spadne. Původně měly bejt červený a žlutý. Mám podezření, že zůstanou zelený až do podzimu, než je budu likvidovat. Mají málo světla. U nás svítí sluníčko jen chvíli dopoledne a pak už nic.
Ale netrápí mne to. Ostatním bylinkám náš pidi balkon vyhovuje.
Máme bazalku, tymián, mátu, jinou mátu, kozlík, levanduli, majoránku a ještě něco, ale nevím co.
A protože to tak hezky roste, připravuju se na zimu a budu sušit. Kamarád mi nařezal a sešrouboval  prkýnka, vyrobil z nich rám, já natáhla síť a mám krásnej sušák.
Dneska tedy máme premiéru a začínáme sušit.
Každopádně jsem si myslela, že to kočičku nechá chladnou. Aromatické bylinky moc nemusí.
To jsem se teda spletla.



Žádné komentáře:

Okomentovat