čtvrtek 16. srpna 2012

Akce kulový blesk

Šála na pokračování. Je nás 24, rozdělených na dvě party. Pleteme 24 šál. Já upletu a pošlu. Poštou mi přijde další, rozpletená od pletařky přede mnou, upletu, pošlu dál. Takhle posílám, dokud se mi nevrátí ta moje.

Velmi náročná, ale dle vzoru se dalo uplést.

Zdina´s Scarf, pěkné barvy.

26.10.12 Já se o tom už ani nechci moc rozepisovat. Poslední šály, co mi přišly, jsem ani nefotila. Jsem z toho unavená a otrávená... Ty, co jsou tu vyfocené, jsou celkem pěkné, to co mi přišlo poté, mne uvedlo do stavu nepříčetnosti. No, upletla jsem, poslala dál a s hrůzou čekala, co zase přijde a co bude vytvořeno z mého kousku. Jdu sebrat odvahu, bych nafotila další příchozí balíček. ;)

26.10.12 
Vyfoceno.

I hate růžovou. ;) Podotýkám, že je na 50 očí. To jsem zvědavá, jak dlouho se s ní budu dělat. Naštěstí už mne čekají jen maximálně 3 další šály.

Pro tombolu na hasičský bál v Horní dolní, aneb těžká osmdesátá...;)

Pokus o detail brčálově zeleného úseku a napojené fialovomodré. Proč taková kombinace? 

Našla jsem ještě jednu růžovou. Pro mne trochu problém najít klubíčka.


Ps : Co jen se mi vrátí? Překvapenííííí!!! ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat