středa 23. listopadu 2011

Zase nákupy...;)

Dnes jsem si dovezla ovčí vlnu a vlnu s mohérem z Ignisu a tři klubíčka z ráje klubíček.
A tímto vyhlašuji další STOP STAV, dokud trochu neuprázdním sklady ;) (truhla, 2 šuplíky, sak z ikey o třech patrech a teď už se mi to začíná štosovat i v další komodě).
Kdyby mne postihla pohroma v podobě molů, vyletěla bych z kůže. A to prosím pořád bojuju s místem, a klubíčka už mne pomalu vyhánějí i z postele. ;)
Takže od teď nejím, nespím, dokud nebudu mít nasysleno jen v truhle.

Dnešní nákup-lup ;)


Abych pravdu řekla, mám toho tolik, že to snad ani nemůžu nikdy spotřebovat. Ale jsem optimista a pevně věřím, že to dokážu. ;)

2 komentáře:

  1. Jé, tohle jsem si moooc ráda přečetla! Já jsem zásobama obsadila "jenom" úložný prostor v gauči :))) huráá!!
    P.s. a taky stále věřím že to spotřebuju i když teď pletení flákám... ale naděje umírá poslední,že ..

    OdpovědětVymazat
  2. Úložný prostor v gauči, jo ? Nechci tě strašit, ale tím začínala švagrová a teď má pod postelí dva igelitový botníky 100x80 upravený na klubíčka. ;))) No, já to pletení právě taky flákám. Spíše se kochám, do truhly už se raději nedívám a šuplíky neotvírám. Asi bych je už nezavřela. ;) Každopádně začínám šílet...;)

    OdpovědětVymazat