čtvrtek 10. listopadu 2011

Klubíčkový underground

Asi jsem blázen, ale pustila jsem se do toho. Práce na dlouhé zimní večery...;) Už jako malou mne bavilo mámě rozmotávat nitě, nebo si hodiny tvořit obrazce z kolíčků na prádlo... A co se v mládí naučíš...
Vypadají tak trochu jako dredy po několika měsících, ale zase na druhou stranu jsou taková pěkná s nepravidelnými nitkami, tak jak to mám ráda. A (hurá) přestala kousat. ;)
A budu moct barvit. Takže po práci legraci, viz Barvínkovo dobrodružství.
Už mi zbývá rozmotat jen 5 a 3/4. První klubíčko je skoro hotové. No nejsem úžasná ? ;)))
Hlavně Péťo, nesmíš silou. Jen pěkně pozvolna a motat a provlíkat. Jak za to zatáhneš, bude to v prdeli, jasný ? ;)

Fotka inkriminovaného materiálu : )


1 komentář:

  1. tak jsi mě konečně přinutila sem zajít :-)) ..nebyla jsem tu dlouhé měsíce, takový jsem lajdák. no ale protože mi neodpovídáš na email a nevěděla jsem, jestli přišel, jestli žiješ a jestli je všechno ok, tak jsem koukla sem a jsem klidná - hurá onqa žije, pořád se vrtá ve svých klubíčkách a korálkách, je čím dál šikovnější (návleky jsou boží) a kočky jsou čím dál vtipnější (viz citronová tráva) :-)) ...do komentářů se asi moc nerozepisuje, tak soudím, že to stačí :-) pusu, tvoje vever :-)

    OdpovědětVymazat