čtvrtek 27. října 2011

Kolik let

dostane člověk za vraždu vlastní kočky ?

Počůrala mi nová klubíčka. Má štěstí, že když jsem na to přišla, bylo to již nejspíše několik hodin po spáchání činu. Jinak by dostala držkovou. ;)
Nooo, jsem zvědavá, jak to s klubíčky dopadne. Udělala jsem z nich v kooperaci s mužem sněhuláky stahovací páskou a teď se perou v pračce. Do pracího prášku jsem přidala domestos, abych se zbavila kočičího zápachu. Ale nechci ani vědět, jak budou páchnout po tom domestosu. ;)
A jestli se nerozmotaj, budu po vyprání hned barvit. Teda nejdřív z nich udělám přadýnka, tak jak jsem měla původně v úmyslu. Ovšem s tím počůráním jsem se do toho moc nehrnula. ;)
A taky bych teď ocenila průhlednou pračku. Jsem děsně zvědavá, jestli je páska udrží.
Kočička o ničem neví a spí ve skříni.
Ps : No a poslední varianta je, že klubíčka poletěj do koše, když to nedopadne. Holt není každej den posvícení.

A jaké máte vy zkušenosti se svými domácími mazlíčky ? ;))

A tady neostří sněhuláci, byla to rychlá akce a foto je jen ilustrační...


2 komentáře:

  1. eh, ak mám byť úprimná, síce mi je tých klbiek (a teba, samozrejme) ľúto, ale musela som sa zasmiať. áno, mám doma mačku a kocúra, takže viem, o čom píšeš. (snáď to môj smiech ospravedlní)

    klbká vysuš a odlož. možno raz budeš chcieť zistiť, nakoľko si trpezlivá a pustíš sa do rozmotávania, alebo teda na to vycpávanie sa hodia;)

    fakt neporadím, ale do budúcna mám jeden tip. než začneš siahať po domestosoch a spol, mám skutočne osvedčené toto: http://www.zoohit.sk/shop/hlodavci/pece_o_hlodavce/deodoranty/167808

    fakt to funguje. proste postihnutú vec preperiem v ruke, nechám vyschnúť a aplikujem. mám to vyskúšané zatiaľ len na prečúraný koberec a deku, klbká ešte postihnuté neboli, ale nevidím dôvod, prečo by to nezabralo aj na ne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je po klubíčkách. ;) Holt je nechám na ty hračky a ten přípravek rozhodně zakoupím. Ona má občas prostě svoje dny. ;) Děkuju za podporu. ;) Onqa

    OdpovědětVymazat