sobota 27. srpna 2011

Pidi ponožky

Jsem prostě hustá. Ponožky za pár hodin. ;) A ještě jsem se naučila pro mne naprosto nové uzavírání lemu.
A nikomu je nedám. Jsou moje. Vystavím si je mezi ostatními poklady. Někdo si možná vzpomene na doby, kdy frčely jako přívěšky na klíče pidi botičky... ;)
Ale nic menšího už bych asi nezvládla. Najednou jsem měla chuť ty svoje bambusovky zlomit a zkrátit je tak na poloviční velikost. ;) Prostě piplačka. Ale ono má každý svoje plus a mínus.
Každopádně jsou rozkošné. Že jo ?




2 komentáře:

  1. nojo, nejmenší ponožkovky mají 15 cm. Jaké je to zavírání lemu? u ponožek pletených od špičky nahoru pořád tápu aby to bylo dostatečně pružné a zároveň to i tvar drželo? Šité?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to šité. Zkoušela jsem jich více, ale tenhle způsob bude asi nejlepší. Odkaz na návod je přímo v článku.;)

    Onqa

    OdpovědětVymazat