středa 24. srpna 2011

A něco do bytu pro Pana a Paní Pajdovi

Je to celkem krátká historie. Pajda je náš kamarád a tatínek naší kamarádky. A protože je Pajda takový akční a duchem stále mladý (předpokládám, že se cítí na ještě míň let, než mám já;), začal s námi po večech pařit Left 4 dead. A jako přezdívku si zvolil právě Pajdu. Je fakt, že se ve hře stejně pořád někde pajdá, takže se i docela trefil.;) No nic. Protože jsem si s ním hnedka netykala, což je jasný, přeci jen je to starší pán, než jsem já a strach mi nedovolil (taky by mne mohl zastřelit, že jo...;), tak jsem na něj ze začátku ve hře volala : Pane Pajdo za vámi je Tank... Pane Pajdo, pojďte si vzít adrenalin a podobně...
No, byla to legrace.
Dneska už jsem starej mazák a s Pajdou si tykám. Nicméně Pan Pajda Pajdovi už zůstal a jeho žena, která nezkazí žádnou legraci, už se na pohledy nepodepisuje jinak, než "Paní Pajdová".
A protože je mám oba moc ráda a protože staví domeček, tak jsem jim do domečku upletla ponožtičky, protože je jasný, že do novýho si musí pořídit něco novýho. ;)
Nevím, jak je ocení Pan Pajda, ale Paní Pajdová určitě jo, protože ta prej teplý fusky v zimě nosí.
No a Pajda mi nic neřekne, i když je třeba nosit nebude, tak je to fuk. ;)


PS : Jako vždy od špičky a ty pruhovky jsou dělané trošku jinak, než jsem zvyklá. Přidávala jsem na klínek, po cca 6ti očích na každou stranu, upletla jen první půlku bumerangové paty a zbytek paty je splétán s oky klínku.
Prostě experiment.

Žádné komentáře:

Okomentovat