sobota 18. června 2011

Šumavská ovčí a bečení

Já ji prostě miluju. A hlavně mi to přijde fajn. Oblečení z ovcí jsme nosili odjakživa, tak proč ne i teď. A navíc hřeje víc než to, co si sami vyrobíme v chemickým průmyslu...;)
A pak si vzpomenu, jak na těch ovcích rostou ta klubíčka a je to jasný...;)
Prostě ovce.
Ještě to budu ladit, ale základní koncept je jasnej. Ovčí vlna a bavlna na zpevnění.


Tyhle jsou pro zimomřivou Šárku. ;)

No a nedávno na výletě jsme jeli kolem výběhu s ovečkama a beranem a ovce bečely, tak jsme na ně taky zabečeli a ony nám odpověděly a muž si krásně popovídal s beranem. Sice mi neřekl o čem, ale debata to byla celkem dlouhá. ;) Já jsem se smála, až jsem se za břicho popadala.
To vám byl šok, když nám ta první odpověděla, ale krásně sme si na závěr dne zabečeli. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat