středa 15. června 2011

Síťování

Chci se naučit síťovat. Chci si usíťovat sak na klubíčka. A pak taky síť na fotky, něco jako nástěnku, jen se to nebude připínat špendlíkama ale kolíčkama.
Hm, to abych se naučila vyrábět ještě kolíčky.
Ba ne, kolíčky ne. Tak zpátky k věci. Takže jsem prohledala net a kde nic tu nic. Žádný srozumitelný návody.
Jedinej slušnej web je gringo, ale i tak, je to prostě na netu a já potřebuju papírovej návod.
Jsem už prostě stará, no...;)
Tak jsem hledala literatůru a našla jsem jednu jedinou knihu, vydanou v roce 2004 a i když ji všude v e-shopech nabízejí, mají taky všude malým písmem napsáno : zboží je nedostupné.
No jo, ale já už si koupila jehlu...;) Tak jsem jehlu uklidila a řekla si, že to holt odložím na neurčito.
A dneska, světe div se, jsem si šla na palmovku pro ubrousky ne decoupage a oko mi sklouzlo na knížky, které tam měli, tak sem si je prohlédla kdyby náhodou a ono JO.
Měli jí. Popadla jsem jí a už nepustila. Až u pokladny. Paní prodavačka si jí začala prohlížet, když jsem řekla, že není k sehnání. Oko jí zasvítilo a já už  se viděla, jak jí knokautuju a prchám i s knihou. Pak si to rozmyslela. Měla jediný štěstí. Já bych se o ní fakt klidně poprala. ;)

Dnes samou radostí neusnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat