středa 15. června 2011

Decoupage

Tak jsem dnes poprvý decoupážovala. ;) Jsem ráda, že jsem se k tomu konečně dokopala. Stolička stála v koutě už půl roku a tiše čekala, co s ní bude.
Už jí jen "výhledově" přelakuju a budu na ní moct konečně sedět.
I když možná na ní sedět nebude nikdo a vystaví se na poličku, když je to taková krása...;)

Připomínky k postupu a práci : Herkules je ok. Nedoporučuji ředit, nějak to pak nelepí. Mějte po ruce tekoucí vodu na neustálé mytí štětců a těch štetců mějte aspoň dva. ;)
Velkej na nanášení lepidla, malej plochej a hlavně měkkej na vyhlazování. S tvrdším štětcem by se ubrousek nejspíš prodřel. To se mi i stalo, ale když jsem se snažila přihlazovat rukou. Takže ruce pryč. ;)
No a navzdory všem návodům, který jsem kde našla, jsem to nakonec dělala tak, že jsem kousek stoličky přetřela, přiložila ubrousek a kde mi přečuhoval, přetírala jsem ho shora. Není to sice vyhlazený na jedničku, spíš na čtyřku, ale zas to má takovou pěknou patinu. ;) A ubrousek jsem si pak už trhala podle potřeby. Ale trhá se docela špatně.


Příprava na akci


První fáze lepení


Detail


Hotovo (skoro)




 
Příště je na řadě dřevěný příborník z ikea, v mém případě využitý na fixy. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat