pátek 4. února 2011

Vánoční dáreček

Tenhle dárek je nejlepší vánoční dárek, který jsem kdy dostala. Pak ještě tamburína, i když prej nemám moc rytmus, ale to už je dávno. ;)
Jehlice z anglie hrají prim.;)
Já o nich doma pěla samou chválu, občas si někde pár bambusovek koupila, stěžovala si, jak je těžký je v Čechách sehnat a ejhle... Nemluvila jsem zbytečně. I když to asi musí být pro člověka (mám na mysli svého muže;) docela nuda, když doma pořád slýchá o pletení a sám neplete, stejně šel a napsal Ježíškovi, aby mi nějaké jehlice přinesl. A ony nejsou ledajaké.;) Jsou prostě kouzelné. ;)
Od každého čísla, co se vyrábí jedny ponožkové a jedny dlouhé rovné.
Když jsem trhala papír z balíčku, už jsem tušila a začala jsem slzet. Být slabší tělesné konstituce, tak nevím, jak by to se mnou dopadlo. ;)
Vždycky když na ně kouknu, zatetelí se mi srdéčko.;)
Ale ne, že bych na ně pořád jen koukala. Už mám valnou většinu vykramařenou a nasazenou na "pletýnkách".;)

Prostě paráda. Trala la la, tralala, kočička se vdávala.;) Kdo by si nezpíval, když má tak pěkné jehlice, že?;)

Ps: Děkuju, Tome.;)
Ps : A proč to píšu až v únoru ? Protože měl Ježíšek zpoždění a donesl je až na konci ledna.;)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat