pátek 4. února 2011

Jahůdky pro Vever

Takhle to začíná :


 A takhle to končí :


První fotografie - nepřipomíná vám něco ? Mě jo ;), ale až když jsem se koukla na fotku, dokud jsem fotila, nepřípomínala mi nic. Pletla jsem z lady a přidala oranžovou sněhurku. Se sněhurkou experimentuju docela často a ráda. ;)

A ta druhá fotka - vidíte tu dírku u prvního oranžovýho proužku ? Já to nějak zapošiju, ale štve mě to. S proužkama pořád bojuju a pořádně nevím jak na ně. Ch jo...;( Z toho jsem teda smutná a i když se pídím po návodech, fíglech a postupech, zatím jsem moc nepochodila. Někdo říká napojovat, někdo svázat, někdo doporučuje "norsko", pak taky překřížit... Tak já nevím.

Ale co, nějak bylo, nějak bude. To by bylo, abych se s tím nepoprala. ;)
A Vever bude mít radost, i kdybych tam tu dírku nechala. ;) Teda doufám. Co Vever, líběj ?

Žádné komentáře:

Okomentovat