sobota 6. listopadu 2010

Taštička

Dneska jsem hledala nějakou hezkou fotku a v tom bordelu jsem našla toto :


Živě se mi vybavilo, jak dlouho mi trvalo, než jsem ji upletla, ale nakonec se zadařilo.
Slibovala jsem jí původně k narozeninám v březnu, ale nakonec byla hotová až na vánoce.
Příze je na pohled moc hezká (100% bavlna), ale plete se na jehlicích cca 2,5 a navíc je motaná ze spousty tenkejch nití a ty nitičky jsou začarovaný tak, aby co nejvíc překážely. ;)

PSS : Pleteno jen a jen hladce, obdelník odpovídající délky a šířky (zkoušela jsem, jestli do něj "zabalím" knížku A5) a pak popruh kterej jsem použila i jako bočnici kabelky. Pozor, ať neuděláte stejnou chybu jako já. Do délky popruhu připočtěte i délku, kterou je potřeba použít na bočnice.
A nakonec se to celé podšilo květovanou látkou.

PSSS : Jestli se inspirujete, pošlete mi fotku, pěkně prosím. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat